Tidigt...

Fick gå upp väldigt tidigt idag, 0540. Skulle vara på T2 vid halv sju...:P
Åkte lite paket bil idag då:D det var faktiskt kul men lite krångligt, kommer inte lära mig det på 1 dag iaf, haha
Hade väldigt mycket att göra idag tydligen, men det gick ganska bra ändå, vi jobba på så gott vi kunde:D

På lunchen gick ja till arbetsförmedlingen, OJ vilken hjälp ja fick,... INTE!!! så mamma ska följa med mig någon dag:D verkar som dom inte bryr sig om Oss unga. Sa verkligen att jag behövde hjälp för ja aldrig varit där förut men nee, fick sätta mig vid datorn och trycka i något som ja inte fatta..:(:@

Sen skulle ja få i mig en baguette och tog väl fyra tuggor och vips så ramla den på backen, :( hahahaha

Slutade vid tre tiden typ. skönt ändå:)
Jag var ganska så trött och hungrig när ja kom hem.. så ja somna vid halv fem till kvart i åtta typ..

Nu kollar jag på "jag ska bli en stjärna" och sen blir det nog sängen ändå;P

JAG VILL HA ETT JOBB!!!


Imorgon blir det paketbil igen;) hoppas på lite mindre nu, heller att ha mer hämtningar än att lämna;)


God natt
/z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0